ניקוי רעלים מהגוף באופן טבעי

ניקוי רעלים מהגוף באופן טבעי

ניקוי רעלים, דיטוקס, ניקוי כבד, טיהור רעלים, כל אלו הם שמות נרדפים לתהליך מובנה שמטרתו לחזק ולשקם את מערכות הגוף.

אורח החיים המערבי מלווה במתח ובסטרס גבוה, התזונה המערבית המעובדת שעשירה בסוכר, בצבעי מאכל ובחומרי טעם וריח, הנה תזונה שחסרה ברכיבים תזונתיים אשר במקום להזין את הגוף שלנו, היא מכבידה ומטילה עומס על מערכות הגוף ויוצרת חוסרים תזונתיים רבים. אורח החיים האורבני עתיר בזיהום אוויר ממפעלי התעשייה ומכלי הרכב וגם הוא מעמיס רעלים על הגוף שלנו.

לאור כל זאת, אפשר להבין מדוע יש עומס כה רב על מערכות הגוף שלנו. לגוף שלנו אמנם יש מערכות ניקוי וטיהור משלו: הכליות, מערכת הלימפה, הכבד, מערכת העיכול, אך הן לא עומדות בעומס וקורסות תחת נטל הרעלים.

וכתוצאה, מרגישים עייפים, חסרי חיוניות, ומתחילים לסבול מתסמינים גופניים לא נעימים כגון: אנמיה, קנדידה, השמנה, בעיות בכניסה להריון, סכרת, כאבי ראש, אלרגיות, דלקות מפרקים, פיברומיאלגיה, ומתסמינים רגשיים: מצבי רוח הפכפכים, חרדות ועוד.

תהליך של ניקוי רעלים מאפשר למערכות הניקוי שבגוף להתחזק ולהשתקם.הגוף מתחזק, החיוניות עולה, יש הרבה יותר אנרגיה, פעמים רבות יש הפחתה משמעותית בעוצמת כאבים ואפילו אלרגיות נעלמות. לרב יש הטבה בכאבי ראש, ברמות הסוכר בדם ובגמישות המפרקים. חוש הריח מתחזק, בלוטת האדרנל מתחזקת ואז היכולת להתמודד עם מתחים ועומסים גדלה. תהליך הניקוי ממש עושה ריסטארט לגוף ומאפשר לו מנוחה, ניקוי ושיקום.

ניקוי רעלים מהגוף באופן טבעי – למי מתאים ניקוי רעלים?

ניקוי רעלים מתאים לכל אדם שמרגיש שחלה נסיגה בבריאותו:

  • למי שמרגיש עייף וחסר חיוניות
  • לאנשים שסובלים מכאבי ראש חוזרים ונשנים ומאלרגיות
  • לאנשים שסובלים מכאבי פרקים
  • לאנשים עם סכרת שרוצים לאזן את המדדים ולקבל כלים לאיזון רמות הסוכר בגוף
  • לנשים שסובלות מפריון בלתי מוסבר
  • לנשים שסובלות מפיברומיאלגיה והיו רוצות להתחזק
  • לבעיות השמנה ותשוקה בלתי נשלטת למתוק
  • לאנשים לאחר תקופת אבל שרוצים להתחזק ולחזור לכוחותיהם
  • לאנשים שסובלים מריח רע מהפה או מהזעת יתר
  • אנשים שסובלים מעצירות ומאי סדירות של מערכת העיכול
  • לאנשים שסובלים מפריחות, מגרד ומבעיות בעור.
  • לאנשים שעברו תקופה עמוסה ולחוצה והיו רוצים לטפל ולחזק את עצמם.

ניקוי רעלים אינו מתאים לאנשים שנוטלים ריבוי תרופות, לאנשים שנוטלים קומדין, לחולי כליות, לנשים בהריון או נשים שמניקות הנקה מלאה, לחולי סכרת תלוית אינסולין ולחולי סרטן שמקבלים טיפול כימותרפי.  במקרים כאילו יש צורך להגיע לקליניקה ולבנות תכנית תזונתית בריאותית אישית ועדינה שמותאמת למגבלות הבעיה הרפואית.

כיצד ניתן לעשות ניקוי רעלים באופן טבעי?

תהליך ניקוי רעלים אינו תהליך מסובך, למעשה מדובר בתהליך די פשוט. זהו תהליך מאד מובנה וברור עם כללים ועקרונות שניתן ללמוד ולהכיר אותם די בקלות.

בתהליך ניקוי רעלים נמנע מהכנסת מזונות מעובדים ומזיקים לגוף ובכך נפחית עומס ממערכות הגוף, ונתרכז בהעשרת התזונה ברכיבים תזונתיים טבעיים ומלאים שקלים לספיגה ומחזקים את הגוף. בכך נוודא שאנו נותנים לגוף שלנו את חומרי הגלם הכי איכותיים למען תפקודו מיטבי ונוודא שאין חוסרי תזונה משמעותיים. כמו כן, נפעל על פי עקרונות מסוימים שמטרתם לאפשר לגוף לנוח מצד אחד ומהצד השני לחזק את המערכות השונות של הגוף ולהשתקם למשל: 

חיזוק הכבד:

לכבד שלנו תפקיד מאד משמעותי בפינוי הפסולת מהגוף.

הכבד מסנן את הרעלים מהגוף שלנו ואפשר לדמות אותו לפועל הניקיון של הגוף שלנו.

כבד בריא מאפשר לכלל מערכות הגוף שלנו לתפקד היטב.

ניתן לחזק את הכבד בעזרת תזונה טבעית ועשירה כגון:

מזונות ירוקים כגון: עלים ירוקים עשירים בכלורופיל שהינו בעל סגולות של חיזוק הכבד.

מזונות שעשירים באשלגן כגון: בננות, אבוקדו, בטטה, סלק, תמרים, וניתן לחזק את הכבד גם בעזרת תוספי תזונה שונים וצמחי מרפא שתומכים בתהליך.

ניקוי רעלים באופן טבעי

חיזוק מערכת העיכול:

על ידי שתייה של שייקים ירוקים אנו מקלים על תהליך ספיגת המזון ובכך מפחיתים עומס רב ממערכת העיכול.

צום לילה או צום לסירוגין – צום זה חשוב מאחר והוא מאפשר למערכת העיכול שלנו לנוח ובכך להשתקם ולהתחזק במקום לעסוק בעבודה העיכול בלילה.

עקרון המונוטוניות – אנו מתמקדים במגוון מזונות מועט, אך עשיר מאד ברכיבים תזונתיים ועל ידי כך מפחיתים עומס רב ממערכת העיכול.

שתייה של תה מטהר –

שתייה של חליטת תה שעשירה בצמחים מחזקי כבד, מחזקי מערכת העיכול, המכילים גם עושר של  נוגדי חימצון, מסייעת בתהליך ניקוי הרעלים.

ניקוי רעלים ממערכת העיכול

ניקוי רעלים מודרך

במידה ואתם מרגישים נסיגה בבריאותכם, והייתם מעוניינים לעבור תהליך של ניקוי רעלים לחיזוק הגוף, אני אשמח לסייע לכם וללוות אתכם בתהליך, אם זה באופן פרטני או אם זה על ידי סדנת ניקוי רעלים שיצרתי.

עד היום ליוויתי מאות אנשים בתהליך המרגש והעוצמתי הזה. בתקופה קצרה הם שיפרו משמעותית את בריאותם והרגשתם, ורכשו כלים ועקרונות של תזונה בריאה ומיטבית לכל חייהם.

סדנת ניקוי הרעלים שלי הינה סדנא דיגיטלית, שבה מקבלים המון ידע בריאותי תזונתי, בכל שבוע מקבלים הנחיות ברורות ומפורטות לגבי מה נדרש לעשות באותו השבוע, ואני מלווה במייל ובוואטסאפ בכל שאלה ובעיה.

מנסיוני הרב בליווי של תהליכי ניקוי רעלים, התמיכה של גורם מקצועי אחראי מאד משמעותית.

לפני שמתחילים בתהליך, ממלאים שאלון בריאות שעליו אני עוברת ובמידת הצורך אני מתאימה את התוכנית לאילוצי בריאות מסוימים ומדייקת אותה באופן אישי.

בנוסף, לעתים במהלך תכנית ניקוי הרעלים מרגישים חוסר בטחון מסוים, המוטיבציה יורדת, מרגישים קצת עייפים, וגם פה חשוב שיהיה גורם מלווה ותומך על מנת שיעודד וייתן תמיכה לאורך הדרך.

ההסתברות להצלחת תהליך ניקוי הרעלים גדלה כאשר יש ליווי ותמיה וגורם מקצועי שיכול לתת מענה לאילוצים/בעיות/שאלות שעולות בדרך.

 

להתחלת תהליך של ניקוי רעלים לבריאות איתנה ולגוף חזק ללא כאבים, בליווי שלי, אתם מוזמנים להירשם לסדנה שלי או לחילופין את מוזמנים לכתוב לי או לתאם עימי שיחת ייעוץ!

ליצירת קשר

תוכנית לניקוי רעלים

תוכנית ניקוי הרעלים מהבית שתשנה את בריאותך לתמיד!​

שנו כיוון לגוף שלכם - העבירו אותו למסלול של בריאות, חיוניות ועוצמה.

אשמח לעזור ,

מוזמנים ליצור איתי קשר

דילוג לתוכן